I ordered a pair of (Doze) on 8th September after which you kept telling me they would be delayed over a month later and still no delivery I telephoned to ask for a refund which you said you would process … I am still waiting for the refund !
After having purchased many boots & shoes over the years.I am not at all impressed, this is no way to treat loyal customers. Thank you for your review. We are sorry to hear you had a delay with your order which is on a pre-order status. Unfortunately, it would appear there has been a delay in production which had impacted the despatch date. We can see from our records customers have been informed of this and we apologise if you were not aware of this change on this occasion. We can confirm this order was cancelled and a refund was processed on the 8 /10/ 26, We will ensure your feedback is passed on to the appropriate departments.
Kind regards,
Hotter Customer Services.